رزرو مشاوره
فنس چمنی در شیراز
    
بازدید: 686
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

لطفا جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید.

فروش و نصب انواع فنس چمنی در شیراز

فنس چمنی در شیراز

مردم رنگ خاکستری و بی روح نرده های مشبک فلزی را دوست ندارند. بنابراین، تولید کنندگان شروع به تولید فنس های چمنی در شیراز کردند. این محصول کاربری فنس توری حصاری را حفظ کرده است. در ضمن موارد استفاده و مزایای فنس چمنی بسیار بیشتر از فنس مشبک فلزی است. رنگ سبز الیاف پلاستیکی به نرده های مشبک فلزی اضافه شده و پوشش حجیم فنس چمن رولی را ایجاد کرده است. فنس چمنی در شیراز سازگاری بسیار خوبی با فضای سبز و باغچه اطراف دارد. به این ترتیب طراوت و سرسبزی را برای محیط به ارمغان می آورد.

موارد و کاربرد فنس چمنی در شیراز

طبیعتاً هر چه نسبت فضای سبز در باغ یا حیاط و بالکن شما بیشتر باشد، فضا و آرامش بیشتری را به انسان منتقل می کند. پیشنهاد ما استفاده زیاد از عناصر سبز در محیط برای کاهش استرس و ارائه محیطی زیبا و آرام است. شرکت برنادکور مفتخر است که می تواند این شرایط را به خوبی و مطابق سلیقه شما فراهم کند. فنس چمنی در شیراز برای اهداف زیر استفاده می شود:

دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان، بالکن و تراس، جداسازی باغ رستوران، باغ تالار، کافی شاپ، دیوار باغ، حیاط ویلا، روف گاردن، اطراف زمین های ورزشی مانند تنیس، والیبال، فوتبال، استخر و...

نصب فنس چمنی در شیراز

معمولاً بر روی پایه های منظم نصب می شود. وزن انواع نرده های چمنی بیشتر از توری فلزی است. بنابراین این پایه ها باید در بستر و موقعیت خود به خوبی تکیه گاه شوند. در این صورت می توانند قدرت لازم را داشته باشند. در صورت نصب بر روی دیوار به دلیل عدم وجود سطح قابل دسترس و همچنین مقاومت ناکافی دیوار (نسبت به زمین) پایه ها باید به خوبی تقویت شوند. نرده چمنی را می توان به وسیله سیم روی نرده، حفاظ در، پنجره و سازه های مشابه نصب کرد. تعمیر و نگهداری نرده چمن مراقبت از چمن بسیار آسان است. جذب و تجمع خاک، گرد و غبار، برگ ها و بقایای درختان، گیاهان اطراف و ... روی حصار چمنی به طور طبیعی اتفاق می افتد. این آلودگی ها با فشار هوای دمنده، فشار آب شلنگ، شوینده های معمولی، جاروهای موی بلند و ... به راحتی پاک می شوند.

مزایای فنس چمنی

_ماندگاری بالا

در صورتی که کیفیت فنس چمن خریداری شده از استاندارد بالایی برخوردار باشد، مطمئنا این محصول تا سالیان متمادی زیبایی و جذابیت محیط زندگی شما را به ارمغان می آورد.

_ تامین امنیت مناطق محصور

استفاده از فنس چمنی محیطی زیبا برای محیط زندگی یا کار شما ایجاد می کند. حصار چمنی مقرون به صرفه ترین راه برای جداسازی فضای نشیمن در مقایسه با دیوارهای آجری است.

_دوستدار محیط زیست

دلیل اصلی اینکه می دانیم چمن مصنوعی بهتر از چمن طبیعی است، عدم آبیاری است که باعث صرفه جویی در مصرف آب و کاهش قبض شما می شود.

_ مقرون به صرفه

یکی از عوامل مهم در خرید فنس چمن، مقرون به صرفه بودن آن است که دیگر مشکلات و هزینه های نگهداری چمن طبیعی را ندارد.

_ نصب آسان

یکی دیگر از مزایای استفاده از فنس چمنی به جای دیوارپوش، نصب و حمل و نقل آسان آن است.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |