رزرو مشاوره
سقف کاذب دامپا در شیراز
    
بازدید: 776
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

 طراحی واجرای سقف کاذب دامپا در شیراز

سقف کاذب دامپا در شیراز

تیم فنی دکوراسیون برنا مجری انواع سقف دامپا در شیراز می باشد. سقف های دامپا با توجه به جنس ورق و ظاهر به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام با توجه به طراحی خانه، آب و هوای آن منطقه و بودجه مشتری قابل انتخاب هستند. برای مشاوره در مورد انواع سقف دامپا با دکوراسیون برنا بگیرید و با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را در مورد اقلام مورد نظر بپرسید و سفارش خدمات مورد نظر را تکمیل نمایید.از این روکش زیبا برای پتروشیمی ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها، سالن های سینما، پمپ بنزین ها، مراکز ورزشی، مراکز آموزشی و بیمارستان ها استفاده می شود. 

سقف کاذب دامپا ساده در شیراز

این مدل ساده ترین نوع سقف کاذب دامپا در شیرازاست. این سقف های کاذب با عرض 10 سانتی متر و 20 سانتی متر و حداکثر طول 6 متر در بازار تولید و به فروش می رسد. با انتخاب اندازه مناسب این سقف ها با توجه به محل مورد نظر می توان از انواع مختلف این سقف ها با ابعاد مناسب استفاده کرد. سقف کاذب دامپا ساده معمولا برای مکان هایی که نیاز به عایق صدا دارند استفاده می شود.

 

سقف کاذب دامپا آلومینیومی در شیراز

اجرای دامپا آلومینیومی در شیراز توسط تیم دکوراسیون برنا در انواع مختلفی مانند دامپا آلومینیومی سوراخ دار اجرا می شود. ورق های سوراخ دار دامپا را می توان از ورق های آلومینیوم پانچ شده با عرض 10 سانتی متر و 20 سانتی متر تهیه کرد. سوراخ های این سقف های کاذب معمولا در اندازه های 1 میلی متر و 2 میلی متر ساخته می شوند و در پشت آن ها از ورق مشکی استفاده می شود که کمک زیادی به عایق صدا خواهد کرد.
این ورق ها بسیار بهتر از سقف کاذب دامپا ساده عایق صدا هستند.
با توجه به اینکه ورق دامپا سوراخ دار برای عایق صدا بسیار مناسب است برای مکان هایی که نیاز به عایق صدا دارند مانند توالت استفاده می شود.

 

مزایای استفاده از سقف کاذب دامپا در شیراز

سقف کاذب دامپا در قسمت های مختلف منزل مورد استفاده قرار می گیرد که امروزه استفاده از این ورق ها با توجه به مزایایی که دارند بسیار بیشتر از قبل شده است. مزایای سقف های کاذب دامپا در شیراز عبارتند از:

1. وزن این ورق ها بسیار کم است در حالی که بسیار مستحکم هستند.

2.عایق بسیار مناسب و عالی در برابر نفوذ رطوبت هستند.

3.با توجه به انعطاف پذیری بالای این ورق ها، برای معماری های خاص بسیار کاربرد دارند.

4. نصب سریع و آسان ورق دامپا

5.ورق های دامپا استفاده شده قابل شستشو و رنگ آمیزی می باشند.

6.به افزایش ایمنی ساختمان کمک زیادی می کنند و در برابر زلزله نیز مقاوم هستند.

7.ورق های دامپای مورد استفاده تیم دکوراسیون برنا به دلیل کیفیت بالا از طول عمر بالایی برخوردار هستند. 

قیمت سقف کاذب دامپا در شیراز

تیم دکوراسیون برنا با بررسی سازه و ساختمان و میزان بودجه شما بهترین و با کیفیت ترین ورق دامپا را برای ساختمان شما در نظر می گیرد. قیمت دامپا در شیراز با توجه به نوع دامپا مورد استفاده و مدل نصب دامپا متفاوت است. دکوراسیون برنا با استفاده از نرم افزارهای مدلسازی و سه بعدی و همچنین تجربه چندین ساله خود سعی در محاسبه هزینه های ریالی و پیشرو بودن در ارائه بهترین قیمت دارد. برای بررسی هزینه و استعلام قیمت دامپا با ما تماس بگیرید.

 
هزینه اجرای دامپا در شیراز

هزینه بسته به نوع دامپ و البته سایز مورد نظر متفاوت است و هر چه سایز بزرگتر باشد هزینه آن بیشتر می شود.
البته باید گفت بسته به مواد مختلفی که در این محصول استفاده می شود، ممکن است قیمت شرکت های تولید کننده دامپا متفاوت باشد.

بهترین نمایندگی اجرای دامپا در شیراز

در شهر شیراز نمایندگی های زیادی برای اجرای دامپا در خدمت همشهریان عزیز می باشد که برای اجرای دامپا می توانید به آنها مراجعه نمایید. اگر اطلاعات کافی در این مورد ندارید، می توانید از طریق اینترنت اقدام کنید و آدرس و شماره تماس آنها را بیابید و در مورد نحوه اجرای DAMPA مشورت کنید.

نصب و اجرای Dampa چقدر طول می کشد؟

برای نصب دامپا پس از تسطیح سقف، گوشه لبه را نصب کنید و البته این کار با پیچ و رولپلاک انجام می شود.
باید بدانید که در نصب و اجرای دامپا به جای استفاده از نبشی گالوانیزه از پروفیل ناودانی لبه دار آلومینیومی یا گالوانیزه استفاده می شود. در این گوشه هایی که روی سقف قرار می گیرند از ورق های سبک دامپا استفاده می شود. امکان استفاده از نورپردازی و نصب لامپ های هالوژن و غیره در سقف های دامپا وجود دارد.
البته باید توجه داشته باشید که برای زیرسازی سقف کاذب دامپا در جهت مخالف حرکت، دامپا در سطح ناودانی تا سقف اصلی با تسمه آویز قابل تنظیم در فواصل مشخص با میخ یا رولپلاک بر روی سقف نصب می شود. در اجرای دامپا ورق های آلومینیومی به صورت کشویی در کنار هم قرار می گیرند و قابلیت جابجایی و بازگشت بسیار آسان را دارند. بسته به مساحت سقف، زمان اجرای دامپا ممکن است از یک روز تا یک هفته طول بکشد.

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |