رزرو مشاوره
اتاق خواب مدرن شیراز
    
بازدید: 244
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز

اتاق خواب جزء مهمی از دکوراسیون داخلی در شیراز محسوب می شود و اصولاً باید به این قسمت از خانه اهمیت زیادی داد و طراحی دکوراسیون اتاق خواب را با دقت و توجه انتخاب کرد. اتاق خواب اساسا مکانی برای ایجاد حس آرامش و استراحت است. به همین دلیل باید این حس را القا کند و دکوری جذاب و منحصر به فرد داشته باشد. 

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن | شیراز

سبک های طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز بسیار گسترده هستند و به همین دلیل می توان گفت که انتخاب های شما در این مسیر بی شمار است. از رنگ و تم کلی اتاق گرفته تا سرویس خواب و سایر وسایل داخل اتاق، صدها گزینه وجود دارد که می توانید بنا به سلیقه خود و البته سبک خانه های شیک و دوست داشتنی ایرانی را انتخاب کنید و اتاق خوابی مدرن و شیک طراحی و تزیئن کنید.

اتاق خواب مدرن باید ترکیبی از رنگ ها، مبلمان مدرن و امروزی و اشیای ظریف باشد که در عین زیبایی، شیک و مدرن بودن، مکانی راحت را برای استراحت شما نیز فراهم کند. اگر قصد دارید اتاق خواب مدرن خود را خودتان طراحی و تزیین کنید، دستتان به این شکل باز است. شما می توانید رنگ مورد علاقه خود را البته در چارچوب رنگ های مناسب این سبک و با انتخاب از بین رنگ های آرامش بخش انتخاب کنید و شروع به رنگ آمیزی اتاق خواب کنید. البته به جای رنگ آمیزی اتاق می توانید از کاغذ دیواری های آماده که می توانند ساده و رنگی یا طرح دار باشند نیز استفاده کنید. طرح هایی که برای سبک مدرن انتخاب می شوند نباید خیلی پر زرق و برق باشند و بهتر است برای این منظور طرح های ساده و شیک را انتخاب کنید. مبلمان، تخت اتاق خواب نیز باید ساده و مینیمال باشند و به نوعی چیده شوند که حرکت در اتاق خواب را آسان کنند. توجه داشته باشید که مبلمان سلطنتی ، کلاسیک و همچنین سرویس خواب های کلاسیک و سلطنتی که پر زرق و برق هستند و معمولاً نقش و نگارهای زیادی روی خود دارند نمی توانند برای سبک مدرن مناسب باشند. یکی از مهم ترین عوامل یک اتاق خواب مدرن در شیراز، سادگی والبته مرتب بودن آن است.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |