رزرو مشاوره
طراحی کابینت مدرن شیراز
    
بازدید: 108
    

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت مدرن در شیراز دارای چه ویژگی هایی است؟

کابینت مدرن نوعی کابینت است که عمدتا در طراحی داخلی مدرن استفاده می شود. برخلاف سبک های سنتی و کلاسیک، این نوع کابینت آشپزخانه دارای خطوط ساده، تمیز و طراحی مینیمال و منظم است. طرح ها و رنگ های متنوعی برای کابینت های مدرن وجود دارد، اما برخی از ویژگی های رایج عبارتند از:

  • با استفاده از مدرن ترین متریال مانند چوب، ام دی اف، فلز و شیشه طراحی و ساخته می شوند.
  • پر کاربرد ترین رنگ های کابینت مدرن در شیراز عبارتند از:سفید، خاکستری، سیاه و خاکستری در ترکیب با متریال چوب
  •  استفاده از دستگیره و لوازم جانبی در اشکال و طرح های ساده و مینیمال
  • مناسب برای فضاهای کوچک با کاربری زیاد

کابینت مدرن در شیراز برخلاف کابینت کلاسیک با طراحی ساده و جزئیات کم، جلوه ای مدرن و زیبا به فضای دکوراسیون داخلی می بخشد و اغلب در آشپزخانه های مدرن، خانه های شهری کوچک، بزرگ و همچنین در ویلاهایی با سبک مدرن استفاده می شود.

کابینت های مدرن علاوه بر طراحی ساده و خطوط صاف، فضای داخلی مطلوبی نیز دارند. آنها معمولاً شامل سیستم های ذخیره سازی هوشمند و قرارگیری مناسب برای لوازم آشپزخانه هستند. استفاده بهینه از فضا از ازدحام جمعیت جلوگیری می کند و دسترسی آسان به تجهیزات و لوازم مورد نیاز را فراهم می کند. علاوه بر این، کابینت های مدرن از فناوری های مدرن استفاده می کنند.

در کابینت های مدرن در شیراز می توان موارد زیر را مشاهده کرد:

  1. سیستم های باز و بسته شدن خودکار درب ها با استفاده از سنسورها یا دکمه های لمسی
  2. نور ال ای دی داخل کابینت ها برای روشنایی فضای داخلی
  3. لوازم جانبی جذاب و کارآمد برای جداسازی وسایل و سهولت استفاده
  4. امکان طراحی با لوازم خانگی توکار یا به اصطلاح مخفی مانند یخچال، فریزر، فر و مایکروفر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و ....

کابینت های مدرن ترکیبی از زیبایی، کارایی و عملکرد را به نمایش می گذارد و به عنوان یک قطعه مهم در طراحی داخلی مدرن شناخته می شوند.

مزایای استفاده از کابینت های مدرن و شیک در شیراز

کابینت مدرن با طراحی ساده، شیک و استفاده از متریال با کیفیت و اندازه مناسب و کارایی بالا دارای مزایای فراوانی است که در اینجا به اختصار به برخی از مزایای استفاده از کابینت مدرن اشاره می کنیم:

ظاهر زیبا و شیک:

کابینت مدرن با طراحی اصولی و توجه به جزئیات، جلوه، سادگی و زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل شما می بخشد.

سازماندهی و بهره وری بیشتر فضای داخلی:

با استفاده از کابینت مدرن در شیراز می توانید فضای داخلی کابینت ها را کارآمدتر و منظم تر سامان دهید و کارایی بیشتری از فضا بگیرید، برخلاف کابینت های کلاسیک که فضای اضافی زیادی برای ایجاد ستون و گل و... ایجاد می کنند.

مقاومت و دوام:

کابینت های مدرن از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده اند و دارای ضریب مقاومت بالا و عمر طولانی هستند.

تمیز کردن آسان:

با مواد و روکش های مورد استفاده در کابینت های مدرن، تمیز کردن آن ها بسیار سریع تر و آسان تر است زیرا اغلب سطوح صاف تر و صیقلی تری دارند.

زمان اجرای بسیار سریعتر:

یکی از بزرگترین مزیت های کابینت سبک مدرن در شیراز، اجرای سریعتر آن نسبت به سبک های دیگر است که معمولاً بسته به شلوغی سفارشات حدود 10-15 روز تخمین زده می شود.

صرفه جویی در پول:

انتخاب یک کابینت مدرن در شیراز می تواند از نظر اقتصادی ارزان تر و مقرون به صرفه تر باشد، اگرچه انتخاب مواد خارجی لوکس و با کیفیت بالاتر به بودجه مشتری بستگی دارد. با استفاده از کابینت مدرن می توانید با سرعت بیشتری به زیبایی و نظم در دکوراسیون منزل خود برسید و در عین حال از کارایی بالا و سازماندهی بهتر فضا لذت ببرید.

مواد و رنگ های مورد استفاده در کابینت های مدرن شیراز

کابینت مدرن در شیراز از مواد و رنگ های متنوع ساخته شده است که به طراحی زیبا و کارایی آن کمک می کند. در ادامه به چند متریال و رنگ های مورد استفاده در کابینت های مدرن اشاره می کنیم:

چوب:

استفاده از چوب طبیعی در ساخت کابینت های مدرن به خصوص در کشور ما زیاد رایج نیست و معمولا از روکش های طبیعی و بیشتر از روکش های مصنوعی برای ساخت کابینت های مدرن استفاده می شود.

ام دی اف:

ام دی اف یکی دیگر از مواد اصلی در کابینت سازی مدرن است. این ماده از ترکیب الیاف چوب و رزین های صنعتی ساخته شده و دارای سطحی صاف، مقاوم و مستحکم با ضخامت ها و تراکم های مختلف می باشد.

پوشش پی وی سی:

استفاده از روکش pvc در روکش کابینت مدرن بسیار کاربردی است. این روکش به دلیل مقاومت در برابر رطوبت، ضربه و همچنین قابلیت شستشو و نظافت آسان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شیشه:

استفاده از شیشه در قسمت هایی از کابینت های مدرن در شیراز مانند در و کف ویترین برای ایجاد جلوه های مدرن و شفاف استفاده می شود. شیشه رنگی مات، دودی یا شیشه با طرح های خاص می تواند به زیبایی و جذابیت کابینت و آشپزخانه بیافزاید.

رنگ ها:

کابینت های مدرن در رنگ های متنوع موجود و قابل اجرا هستند. رنگ های ساده و خنثی مانند سفید، خاکستری، خاکستری و مشکی برای طراحی های مدرن بسیار مناسب هستند و انتخاب این رنگ ها کاملاً بدون ریسک است. همچنین ترکیب این رنگ ها با رنگ های چوبی و شادتر می تواند گرمای محیط را افزایش داده و دکوراسیون را زیباتر کند.

فلزات:

استفاده از فلزاتی مانند استیل، آلومینیوم و... در قسمت های مختلف کابینت ها ترکیبی جذاب و مدرن با متریال های مختلف ایجاد می کند و زیبایی و شکوه بیشتری به کابینت های سبک مدرن می بخشد.

سنگ:

استفاده از سنگ های طبیعی یا مصنوعی در سطوح کابینت مدرن جلوه ای مجلل و منحصر به فرد به طرح می بخشد. سنگ هایی مانند گرانیت، کورین و کوارتز معمولا برای ساخت سطوح کابینت استفاده می شوند.

به یاد داشته باشید که هر کابینت مدرن ممکن است از ترکیب این مواد و رنگ ها ساخته شود و شما می توانید بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون خود مواد و رنگ های مورد نظر خود را انتخاب کنید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |