رزرو مشاوره
تی وی ست شیراز
    
بازدید: 110
    

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی تی وی ست به سبک مدرن در شیراز

اتاق نشیمن به اتاق تلویزیون معروف است و امروزه طراحی این قسمت از خانه دستخوش تغییرات زیادی شده است و شما می توانید با کمک تزئینات رسمی و ساده مکانی گرم و صمیمی در این قسمت از خانه خود ایجاد کنید. تلویزیون نقطه کانونی اتاق نشیمن است و مبلمان دور آن چیده می شود! بسیاری از طرفداران تلویزیون هنوز هم دوست دارند همین کار را انجام دهند، اما روند مدرن این است که تلویزیون را از اتاق نشیمن دور می کنند یا آن را به طور کامل پنهان می کنند. در حالی که برخی افراد آن را به اتاق خواب و اتاق خانواده منتقل کرده اند، برخی دیگر اتاق های رسانه ای زیبا و سینمای خانگی را انتخاب کرده اند. 

چگونه تی وی روم خود را در شیراز طراحی کنیم؟

اگر فضای اتاق بزرگ است می توانید این فضا را به دو قسمت تقسیم کنید و یک قسمت را به صورت خصوصی و قسمت دیگر را به صورت عمومی طراحی کنید تا بتوانید در آنجا از مهمانان خود پذیرایی کنید. مبلمان راحتی یا یک مبل تکی قرار دهید و روی مبلمان استراحت کنید یا تلویزیون تماشا کنید. برای تزئین دیوارها می توانید از قاب عکس های خانوادگی نیز استفاده کنید.

اگر فضای اتاق تلویزیون کوچک است نمی توانید آن را خیلی خصوصی طراحی کنید و این قسمت از خانه باید جنبه عمومی داشته باشد. اتاق نشیمن یا اتاق تلویزیون محل مناسبی برای پذیرایی از مهمانان است، بنابراین بهتر است علاوه بر حساسیت به هزینه ها، در انتخاب رنگ ها نیز حساس بوده و از انتخاب رنگ های تند خودداری کنید. رنگ های ملایم و خنثی مانند سفید، کرم، خاکستری، قهوه ای، بژ و... انتخاب های مناسبی برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن هستند.

اگر می خواهید یک اتاق کوچک را به تی وی روم اختصاص دهید، می توانید محیط را تیره تر طراحی کنید و از رنگ هایی مانند مشکی، خاکستری تیره، بنفش تیره و... برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده کنید. شما همچنین می توانید یک نورپردازی هوشمند طراحی کنید. یک فضای کاربردی در این قسمت ایجاد کنید. اگر می خواهید تی وی روم را به اتاق مهمان تبدیل کنید، بهتر است از پس زمینه ای روشن استفاده کنید تا محیطی شاد و جذاب تر داشته باشید.

انتخاب مکان مناسب برای قرار دادن تلویزیون در این قسمت از خانه بسیار مهم است و اگر فضای تی وی روم بزرگ است می توانید یک میز تلویزیون زیبا با ابعاد مورد نظر خود تهیه کنید سپس میز تلویزیون را در مقابل آن قرار دهید. می توانید هنگام تماشای تلویزیون از مبلمان راحتی استفاده کنید و میزهای تلویزیون دیواری گزینه های مناسبی برای تی وی روم های کوچک هستند.

در فضای تی وی روم مدرن می توان از گل ها و گیاهان مناسب استفاده کرد که در این صورت زیبایی طراحی داخلی این قسمت تکمیل می شود و علاوه بر آن انرژی مثبت در محیط پخش می شود. طراحی نور مناسب برای تی وی روم نیز بسیار مهم است و می توانید با کمک لوستر، چراغ های آویز، لامپ های LED و ... این قسمت از خانه را روشن کنید.

بهترین دکوراسیون تی وی روم مدرن در شیراز

از نور برای کنترل روشنایی تی وی روم استفاده کنید و گوشه ای دنج و راحت ایجاد کنید تا بتوانید در آن استراحت کنید و برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید. با انتخاب یک رنگ خاص می توانید این فضا از خانه را کاملا متمایز نسبت به فضاهای دیگر طراحی کنید. می توان از قفسه های دیواری برای قراردادن لوازم تزئینی استفاده کنید.
این یک گزینه عالی برای یک تی وی روم کوچک است زیرا مجبور نیستید از لوازم جانبی زیادی استفاده کنید و منطقه را مدرن و جادار نگه دارید. دیوار را با عکس ها یا پوسترهای ستاره ها یا فیلم های مورد علاقه خود تزئین کنید، مبل های راحتی و نور کنترل شده می توانند چیدمانی دوست داشتنی ایجاد کنند. استفاده از رنگ های خنثی (تک رنگ) به ایجاد فضایی آرام کمک می کند. از رنگ های خاکستری در کنار سیاه و سفید استفاده کنید تا تی وی روم مدرن و زیبا به نظر برسد.
تلویزیون را در مرکز یک دیوار کوچک قرار دهید و با نمایش آثار هنری در قفسه بالاتر و نگه داشتن طبقات پایین، از فضای محدود دیوار حداکثر استفاده را ببرید. این به ایجاد تعادل بصری در فضا کمک می کند. از بتن در سقف و دیوارها استفاده کنید تا به فضا حس صنعتی مدرنی بدهید و چند صندلی و چندین وسیله روشنایی برای ایجاد یک فضای تلویزیونی خیره کننده به آن اضافه کنید.

یکی دیگر از گزینه های عالی برای ایجاد یک فضای تلویزیون گوشه ای دنج، پوشاندن دیوارها و سقف با ترمووال است. برای افزایش گرما، نور بالای سر و یک چراغ آویز اضافه کنید. سبک مینیمالیستی برای یک تی وی روم کوچک مناسب است، زیرا از رنگ‌های روشن و فقط چند لوازم جانبی استفاده می‌کند و فضای باز و جادار را حفظ می‌کند.
سفید یک انتخاب رنگ عالی برای یک فضای کوچک است زیرا آن را روشن نگه می دارد. برای یک فضای کوچک، از تلویزیونی استفاده کنید که آنقدر بزرگ نباشد که شلوغ به نظر برسد. برای زیباتر شدن این قسمت از خانه، از طرح هندسی برای قفسه ها استفاده کنید یا چند اکسسوری روشن و نقاشی های هندسی روی سقف یا دیوارها اضافه کنید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |