رزرو مشاوره
کابینت مدرن و خاص در شیراز
    
بازدید: 116
    

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت آشپزخانه مدرن در شیراز

کابینت آشپزخانه اصولا اولین گزینه ای است که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه به آن توجه خواهیم کرد. امروزه کابینت آشپزخانه تحت تاثیر دکوراسیون کلی خانه و البته تاثیرگذار است و به این ترتیب سبک خانه مشخص می شود. حتی گاهی می بینیم که ممکن است برخی از کابینت ها چندان کاربردی نباشند، اما از نظر دکوراسیون می توانند تاثیر زیادی در ظاهر و زیبایی کلی خانه داشته باشند. بنابراین در این مرحله به راحتی می توان به اهمیت کابینت سازی خوب در شیراز پی برد.

تضمین کیفیت محصولات توسط تیم برنادکور

ما در برنادکور به عنوان بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز، کیفیت محصولات خود را با نظارت و ارزیابی منظم و برنامه ریزی شده در حین طراحی و اجرا تضمین می کنیم. همچنین تلاش ما بر این است که با رعایت حداکثر استانداردهای فنی و کیفی در فرآیند طراحی و اجرای کابینت بهترین باشیم. برای ارائه به شما طراحی حرفه ای و مطابق با استانداردهای روز دنیا در دستور کار طراحان و تیم اجرایی ما قرار دارد و این در واقع یکی از اهداف اصلی ما در برنادکور است.

طراحی و اجرای کابینت بسته به عوامل مختلفی انجام می شود که یکی از مهم ترین آنها طراحی کابینت آشپزخانه بر اساس کاربری آن می باشد. این بسیار مهم است که صاحب خانه برای طراحی و ساخت کابینت چه نیازهایی دارد و چه خواسته ها و انتظاراتی از ما دارد. در زیر کابینت ها را با توجه به کاربردشان دسته بندی کرده ایم و برای سهولت کار توضیحاتی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید نوع کابینت مورد نیاز خود را تعیین کنید:

طراحی و اجرای کابینت زمینی در شیراز

همانطور که از نام این کابینت ها متوجه می شوید، کابینت های زمینی روی زمین قرار می گیرند و اولین نوع کابینت است که قطعا در هر آشپزخانه ای مورد نیاز است و بیشترین فضا را اشغال خواهد کرد. می توانید کابینت های کف را با در و کشو طراحی کنید. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ساخت ریل های کشویی می توانید کشوهای بزرگ و طبقه بندی شده ای در آشپزخانه داشته باشید که بسیار کاربردی هستند، حتی برخی کل کابینت را ترجیح می دهند. آنها می توانند کابینت های کف خود را به صورت کشویی اجرا کنند و می توانند راحت تر با این نوع کابینت کار کنند. پس این انتخاب با شماست، اگر می خواهید کابینت زمینی خود را به جای کشویی جعبه ای و درب دار داشته باشید.

از نظر ابعاد استاندارد این مدل، کابینت ها با ارتفاع 90 سانتی متر و عمق 60 سانتی متر طراحی شده اند. البته نوعی از کابینت های زمینی مدرن در شیراز نیز قابل اجرا است که در زیر کابینت های زمینی کشوی باریکی در نظر گرفته شده است که می تواند محلی برای قرار دادن لیوان های کوچک، سیخ ها و دیگر وسایل ظریف باشد.

طراحی و اجرای کابینت دیواری در شیراز

طراحی کابینت دیواری به شما این امکان را می دهد که از فضای بالای کابینت های زمینی استفاده کنید و از فضای آشپزخانه خود نهایت استفاده را ببرید. این کابینت ها به هیچ وجه با زمین تماس ندارند و با ارتفاع حدود 70 سانتی متر و عمق 30 سانتی متر طراحی و نصب می شوند. کابینت های دیواری معمولا جعبه ای هستند و نمی توانید از کشو در فضای بالایی استفاده کنید زیرا استفاده از آن سخت و گاهی غیر ممکن است. درب کمدهای دیواری ممکن است به طور کامل سرپوشیده، تا حدی سرپوشیده یا حتی بدون درب در نظر گرفته می شود.

طراحی و اجرای کابینت نیمه ایستاده در شیراز

بازهم برای استفاده حداکثری از فضا و حتی زیبایی بیشتر می توان از کابینت های نیمه ایستاده استفاده کرد که گاهی با توجه به ابعاد آشپزخانه و مدل آن طراحان سعی می کنند این نوع کابینت را در فضای آشپزخانه بگنجانند.

در جاهایی که نمی توانیم کابینت زمینی یا دیواری را به بهترین نحو اجرا کنیم، یک کابینت نیمه ایستاده طراحی می کنیم، این کابینت به گونه ای طراحی شده است که کابینت روی زمین باشد و در واقع مانند یک کابینت زمینی روی زمین باشد. اما ارتفاع آن 90 سانتی متر بالاتر از استاندارد است. در این حالت معمولاً می توانید از کشوها در قسمت های پایینی و از جعبه ها در قسمت های بالایی استفاده کنید تا بهترین استفاده را داشته باشید.

طراحی و اجرای کابینت ایستاده در شیراز

اخیراً طراحی کابینت های کاملاً ایستاده و ظاهر واحدهای مستقل بسیار مد شده است و توجه جوانان را به خود جلب کرده است. به خصوص در سبک های مدرن امکان طراحی و اجرای کابینت های یک تکه کاملاً ایستاده وجود دارد.

ما به این کابینت ها سوپری هم می گوییم و هر قسمت را می توان کاملا زیبا و کاربردی طراحی کرد. بهترین استفاده از کابینت های ایستاده، قرار دادن وسایلی مانند مایکروفر، اجاق گاز برقی، گازی و سایر تجهیزات آشپزخانه است. خیلی بهتر است ابتدا وسایل آشپزخانه را خریداری کنید و سپس شروع به طراحی این نوع کابینت کنید زیرا حتی با در نظر گرفتن استانداردها می توان باکس ساخته شده برای کابینت شما بزرگ یا کوچک باشد!

کابینت ایستاده از کف تا ارتفاع کمد دیواری کاملا ممتد است و کاشی بین کابینت شما مشخص نیست، البته بهتر است این نوع کابینت را برای کل آشپزخانه اجرا نکنید زیرا شلوغی و دید نامطلوب خواهد داشت. اما بسته به اندازه آشپزخانه می توان از این نوع کابینت یک، دو یا سه بار در آشپزخانه خود در مکان های مختلف استفاده کرد. ترکیبی از کشو، جعبه، ویترین و فضاهای خالی لوازم خانگی در این نوع کابینت قابل استفاده است. نورپردازی در این نوع محیط را فراموش نکنید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |