رزرو مشاوره
کابینت آشپزخانه مدرن در شیراز
    
بازدید: 76
    

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

انواع کابینت آشپزخانه مدرن در شیراز

1. کابینت آشپزخانه هایگلاس در شیراز

حتما شنیده اید که کابینت هایگلاس نوعی ام دی اف متفاوت هستند که بسیار زیبا و شیک هستند و با سطحی براق جلوه خاصی به آشپزخانه می دهند. این نوع کابینت معمولا از ام دی اف سفید و قسمت های قابل مشاهده و درب های آن از ورق های براق می باشد. ورق های براق در مقایسه با ام دی اف دارای پوشش قوی تر و ضخیم تری هستند و قیمت آنها نیز بالاتر است. زیبایی و تنوع رنگ، مقاومت بالا و شستشوی آسان از جمله مزایای این نوع کابینت است. این مدل نسبت به مدل های دیگر در برابر جذب گرد و غبار مقاومت بیشتری دارد اما اثر انگشت روی آن باقی می ماند. بهتر است کابینت های هایگلاس سفید یا نقره ای را انتخاب کنید، زیرا رنگ های روشن اثر انگشت کمتری را نشان می دهند و به راحتی با پارچه نیمه مرطوب تمیز می شوند.

2. کابینت آشپزخانه پی وی سی در شهر شیراز

همانطور که می دانید PVC نوعی پلاستیک فشرده است که در ورق های نسبتاً ضخیم با ضخامت بین 1.5 تا 2 سانتی متر ساخته می شود. یکی از کاربردهای اصلی کابینت آشپزخانه پی وی سی برای مکان هایی است که مصرف آب زیاد است و احتمال پوسیدگی در کابینت وجود دارد زیرا این ماده دارای مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی است. وزن سبک، مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت، نصب آسان، مقاومت در برابر خط و خش و عمر طولانی از جمله مزایای این نوع کابینت است. اما عیب آن غیر قابل تخریب بودن ورق های پی وی سی و آسیب رساندن به محیط زیست است. همچنین قیمت این نوع کابینت از ام دی اف بالاتر است. این مدل یک نوع کابینت آنتی باکتریال است و به ندرت کثیفی را جذب می کند، اما می توانید از دستمال مرطوب برای تمیز کردن گرد و غبار از روی آن استفاده کنید.

3. کابینت آشپزخانه ام دی اف در شیراز

اکثر ام دی اف های موجود در بازار چوب، ام دی اف هایی هستند که از تراشه های چوب باقیمانده و ضایعات مربوطه ساخته می شوند، چسب رزینی تحت فشار و حرارت بالا این محصول را تشکیل می دهد و از این نظر در کاهش قطع درختان و حفظ محیط آن موثر است. کابینت ام دی اف یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت می باشد و به دلیل نوع ساختاری چوب به کار رفته در آن، قیمت مناسب، انعطاف پذیری، تنوع و ایجاد صمیمیت و جذابیت در منزل از محبوبیت بالایی برخوردار است. دوام و مقاومت بالا در برابر رطوبت و گرما، انعطاف و تنوع بالا، سازگاری با انواع شرایط آب و هوایی، عایق مناسب در برابر صدا و قیمت مناسب آن از جمله مزایای این نوع کابینت است. از معایب آن می توان به این نکته اشاره کرد که در صورت عدم استفاده از روکش مناسب در برابر حرارت و شستشو به راحتی قابل ترمیم و کنده شدن می باشد. بهترین زمان برای تمیز کردن کابینت ام دی اف بلافاصله پس از آلودگی است. بهتر است قبل از جذب آلودگی تمیز شود. انواع مدل های این محصول در برابر نم و رطوبت مقاومت لازم را دارند اما باز هم در صورت ریختن آب روی آن ها باید با دستمال کاغذی آن را پاک کنید، با این کار عمر آنها بیشتر می شود.

4. کابینت آشپزخانه فرامید در شهر شیراز

این نوع کابینت های پرمخاطب جزء دسته کابینت های سبک مدرن هستند که در سطح کابینت گره هایی با طرح چوب دیده می شود که جلوه ای از طبیعت است. برای داشتن دکوراسیونی زیبا می توانید از این نوع کابینت ها در دو رنگ استفاده کنید و با متریال دیگری مانند هایگلاس براق ترکیب زیبایی به دست آورید. این مدل کابینت شبیه کابینت های ایتالیایی Cliff است که تلفیقی از هنر و تکنولوژی است و ایده های جدیدی خلق می کند.

5. کابینت آشپزخانه فلزی در شیراز

در گذشته کابینت فلزی رواج داشت، اما کم کم از دکوراسیون آشپزخانه محو شد، اما پس از یک دهه با تغییر سبک دکوراسیون آشپزخانه، کابینت های فلزی به شکل دیگری رواج یافتند. امروزه بیشتر نمونه هایی که از استیل و دارای سطوح صاف و براق هستند در دکوراسیون های جدید استفاده می شوند.

مراحل ساخت کابینت گام به گام در شیراز

در مرحله اول طرحی در ذهن خریدار نقش می بندد که به آن طرح اولیه می گویند. این طرح اولیه توسط خریدار در اختیار کابینت ساز قرار می گیرد. البته در صورتی که خریدار طرح اولیه خاصی با در نظر گرفتن جزئیات نداشته باشد، طراحان حرفه ای شرکت برنادکور در شیراز، با توجه به فضای شما طراحی های متنوعی را در اختیارتان قرار می دهند.
بعد از انتخاب طرح اولیه، مرحله اندازه گیری فضا برای اجرا بسیار مهم است. در واقع هرچه اندازه گیری دقیق تر باشد، نتیجه ساخت کابینت ها مطلوب تر خواهد بود.
حال با داشتن ایده طرح اولیه و اندازه های مورد نیاز، کار طراحی نهایی انجام می شود. در این مرحله خریدار می تواند طرح کابینت را مشاهده کرده و در صورت نیاز جزئیات آن را تغییر دهد.
در این مرحله باید مواد اولیه و متریال مورد نیاز انتخاب شود. در حال حاضر اکثر مردم تمایل دارند از کابینت های چوبی یا کابینت هایی که با مصنوعات چوبی ساخته شده اند استفاده کنند.
از این مرحله وارد مراحل ساخت کابینت می شویم که باید با محاسبه دقیق ابعاد آن را با نهایت دقت و ظرافت برش داد.
پس از برش، لبه گذاری، شیار زنی و سوراخ کاری انجام می شود.
در این مرحله نوبت به مونتاژ کابینت می رسد و پس از آن کابینت آماده حمل به محل مورد نظرجهت نصب و اجرا می باشد.
کابینت مدرن شامل چه اجزایی می شود:
اجزای کابینت عبارتند از: درب کابینت، بدنه کابینت و صفحه کابینت

امروزه درب کابینت نیز با ضخامت 18 میلی متر تولید می شود که می توان با روکش مورد نظر روکش کرد. روکش های متداول برای درب های کابینت دارای مدل ها و تنوع رنگ های مختلف هستند. گفتنی است به تازگی درب های کابینت جدیدی وارد بازار ایران شده است که به هایگلاس معروف هستند. درب کابینت هایگلاس دارای روکشی براق است که جذابیت زیادی به دکوراسیون داخلی می بخشد.

بدنه کابینت در شعبه کابینت سازی شیراز شرکت برنادکورتولید می شود. لبه بدنه کابینت برای زیبایی بیشتر نواربندی شده است. امروزه کابینت هایی با بدنه نئوپان، روکش کاغذی و نوار اتو نیز ساخته می شود که از نظر کیفیت از دوام و استحکام کافی برخوردار نیستند. بنابراین می توان گفت بهترین متریال برای بدنه کابینت ام دی اف است.

صفحه کابینت نیز با توجه به متریال اصلی و روکش آن به دسته های مختلفی تقسیم می شود. افرادی که برای استفاده از خدمات کابینت سازی در شیراز با شرکت برنادکور تماس می گیرند می توانند از مشاوره کابینت سازان این مجموعه استفاده کنند.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |