رزرو مشاوره
فروش انواع نازل آبنما شیراز
    
بازدید: 37
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ نازل فواره ای

دانلود نمونه عکس ها

نازل آبنما در شیراز

نقطه خروج مایعات از جمله آب از لوله را نازل می گویند. نازل ها در آبنماها بسیار مهم هستند. در مورد کاربرد اصلی این محصول می توان به دو مورد زیر اشاره کرد:

1.پخش آب در هوا در یک الگوی خاص

2.تنظیم مقدار آب خروجی

نازل ها در مدل های متنوعی تولید می شوند که هر کدام به شکلی خاص و زیبا باعث رقص آب و نمایش های آبی می شوند. انعکاس نور در این الگوهای آب و استفاده از نور، جلوه ای چند برابر زیباتر ایجاد می کند.

تولید نازل و ساخت آبنما در زیباترین طرح ها و مدل های مدرن و کلاسیک در شیراز

فروش نازل شامل: فروش آبنما، نازل آبنما، نازل پرده آب آبشاری و خطی، نازل چتری، نازل مه پاش، نازل استخر، نازل مه گیر، نازل پودری و...

فروش آبنما شامل: آبنما، آبنمای دوار، آبنمای استخر، آبنمای چمنی، آبنمای پودری، آبنمای چکشی، آبنمای حوض، فروش آبنمای استخری و...

گروه مشاوران برنادکور آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه نازل های مختلف و آبنما می باشند.

ساخت و اجرای آبنما و تجهیزات آبنما شامل: آبنمای خانگی، آبنمای دیواری، آبنمای تزئینی، آبنمای پرده ای، آبنمای حبابی و... با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت.
فروش آبنما و فروش نازل آبنما، نازل مه پاش، آبپاش و سایر تجهیزات آبیاری به صورت عمده و تکی انجام می شود.
طرح های زیبا و جدید انواع آبنما (آبنما خانگی، آبنمای حبابدار، آبنمای دیواری، آبنمای استخر و...) و تجهیزات آبنما با کیفیت و ارزان را از گروه طراحی و دکوراسیون برنا خریداری نمایید.

نازل های استخر نسل جدیدی از نازل های هدایت آب هستند. که آب را به صورت ورقه ای باریک و نازک می اندازند و پرده ای زیبا و ممتد از آب را تشکیل می دهند.

درمعرفی نازل های استخر می توان آبنماهای استخر را به دو دسته تقسیم کرد:

-همه فواره ها رو به استخر
-فواره های استخر توکار

آبنماهای سطحی استخر شامل نازل های استخر پرده ای است.

نازل استخری کرتین یکی از شناخته شده ترین نازل های استخری است که توسط شرکت برنا در سه سایز استاندارد 30 سانتی متری، 45 سانتی متری و 60 سانتی متری به فروش می رسد. البته لازم به توضیح است که محصولات ما در زمینه نازل استخر کرتین به موارد ذکر شده محدود نمی شود و نازل استخر جولیا، نازل استخر حلزونی و... نیز از جمله محصولات شرکت برنا در قسمت نازل استخر می باشد.

فواره های توکار استخر شامل نازل های پرده آب و نازل های تفنگی است.

نازل پرده آب با پرتاب آب ملایم پرده ای یکنواخت و یکدست ایجاد می کند، نازل پرده آب در سایزهای مختلف 30-40-60-80-100-120 به صورت پیش ساخته و در سایزهای 150-200-250 متری قابل سفارش است.  نازل های پرده آبی برنا در مدل های چراغ دار نیز عرضه می شود. نازل های پرده ای برنا با کیفیت تولید بالا مجهز به فشارشکن و ضربه گیر بوده و جریان یکنواخت آب را فراهم می کند.

نازل های تفنگی نوع دیگری از خانواده نازل های پرده آبی هستند. با طراحی خاص خود آب را با فشار بیشتری پرتاب می کند و همچنین قابلیت تنظیم میزان فشار آب را با قرار دادن شیر تنظیم دارد.

نازل شوتر مانند نازل های پرده آبی در اندازه های پیش ساخته 30-40-60-80-100-120 سانتی متر و در سایزهای 150-200-250 سانتی متر نیز قابل ارائه می باشد. نازل های تیراندازی در واقع نسل جدید و طراحی بهبود یافته نازل های پرده آبی هستند. 

انواع نازل آبنما و رقص آب در شیراز

1- نازل آبنمای کریستالی در شیراز

این نازل های فواره آب را به صورت کریستالی بیرون می ریزند و اطمینان حاصل می کنند که آبی که خارج می شود کاملا شفاف است. تمامی نازل های این سری دارای شیارهایی در داخل لوله هستند که جریان را در جهت خاصی هدایت می کند و به اصطلاح آب را آرام می کند و تلاطم جریان را از بین می برد و به شفافیت هر چه بیشتر آب کمک می کند. به عبارت ساده تر، برای شفاف بودن آب، نباید هوای داخل آب از نازل خارج شود و آب باید کاملاً یکنواخت و بدون مزاحمت جریان داشته باشد.

کاربرد نازل های کریستالی در شیراز

این نازل های آبنما عموما برای رقص های آبی و نمایش های آبی استفاده می شوند زیرا از آنجایی که آب پرتاب شده از نازل بسیار شفاف است می توانند نوررا به خوبی منعکس کنند و ترکیب آن با نورهای رنگی بسیار زیبا می شود.

2-نازل فواره کف دار در شیراز

هدف از این نازل ها پاشش آب سفید و کف آلود است. برای این منظور لوله های این نازل ها عموما به دو صورت ساخته می شوند. لوله نازل باید زیر آب باشد و آب را مستقیماً از ته حوض گرفته و بیرون بیندازید.
در این مدل آب و هوا از طریق نازل فوم و اثر ونتوری مخلوط می شوند.

3- نازل آبنما چرخان در شیراز

به این نازل ها رقص یا نازل دینامیک نیز می گویند و دلیل آن حالت دینامیکی است که نازل به آب می دهد که آن را برای انواع آبنماهای دیجیتال و موزیکال ایده آل می کند زیرا حرکات آب را با ریتم ادغام می کند. 

4- نازل مه پاش یا افشانه ای در شیراز

نازل فواره ای مه پاش قادر است آب را تا ذرات حدود 1 میلی متر پاشش کند. این نازل ها برای پاشش آب تا ارتفاع زیاد طراحی نشده اند، اما می توانند آب را در حجم زیاد پخش کنند و به لطف این ویژگی و ترکیب آن با نورهای رنگی، می توانند فضای استخر را هم در شب و هم در روز تغییر دهند. جدا از این نازل مه پاش، کمک قابل توجهی به تامین اکسیژن نیز می کند.

5- نازل قاصدک یا کره ای در شیراز

این شکل خاص از نازل دارای طراحی و عملکرد پاشش متفاوتی نسبت به سایر نازل ها می باشد، بنابراین لازم است آن را در دسته بندی جداگانه قراردهیم. نازل های کروی در واقع از چند نازل ساده (دنباله دار) تشکیل شده اند که هر کدام به طور جداگانه آب را به صورت شفاف به بیرون پرتاب می کنند، اما ترکیب این نازل با صدها نازل دیگر نتیجه متفاوتی دارد و می تواند حجم بزرگی مانند کره ایجاد کند. نکته جالب دیگر در مورد این نازل ها حجم زیاد آب است که در هنگام ریختن ستون بزرگی از آب ایجاد می کند.

6- نازل آبنما و استخر سفارشی در شیراز

به غیر از مدل های ذکر شده، هر خریدار می تواند بنا به نیاز خود نازل های آبنمای مختلف را با هم ترکیب کرده و دارای نمایشگر آبی از چندین مدل نازل باشد. این گزینه برای کسانی است که می خواهند آبنمای خود را خاص تر کنند و از خلاقیت خود استفاده کنند.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |